Логопед

26.Тра.2023

У своїй повсякденній роботі ми займаємось розвитком у дітей всіх основних аспектів мовлеленя: звуковимови, словникового запасу, граматичної будови, зв’язного мовлення. Для багатьох дітей з фонетико – фонематичним, загальним недорозвитком мовлення, притаманні труднощі у засвоєнні нових слів. Це відображається не тільки в більш піздніх термінах появи слів у мовленні дитини та незначній кількості, так і труднощі … Continue reading “Ігри з м’ячем у логопедії”

Детальніше
19.Лис.2021

    Мовленнєвий розвиток являється однією з основних складових гармонійного розвитку дитини. Мовлення формується в тісному взаємозв’язку з фізичним і психічним розвитком дитини, тому паралельно з мовленнєвими видами роботи необхідно виконувати вправи для розвитку загальної та дрібної моторики, мімічних рухів, слухової та зорової уваги, пам’яті, мислення.     Пам’ятайте! Усі види робіт мають проходити в … Continue reading “Мовленнєвий розвиток”

Детальніше
28.Вер.2020

       З першого вересня 2020 року в нашому дошкільному закладі функціонує 11 груп, з яких дві логопедичні групи для дітей з загальним недорозвитком мовлення, одна група для дітей з порушенням психічного розвитку, три інклюзивні групи. Зарахування в групу проводиться за висновками  ІРЦ № 2 міста Житомира.         Навчально-розвиткова робота здійснюється відповідно до програм: ✧ «Віконечко» … Continue reading “Робота з дітьми з особливими освітніми потребами”

Детальніше
13.Лют.2019

якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років  або словник налічує не більше 10 слів; коли дитина в 4 роки не вимовляє або неправильно вимовляє звуки; коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається); якщо дитина не запам’ятовує віршики, не може переказати казку, порушує структуру слів. Що необхідно знати про групи для дітей з вадами мовлення при дошкільних закладах: 1.           Групи для дітей з … Continue reading “Коли слід звертатись до логопеда:”

Детальніше
23.Лют.2018

           Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини. До 7 років в дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі: малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі звуки рідної мови, говорити досить гучно в помірному темпі; дитина повинна володіти звуковим аналізом слова та чітко … Continue reading “Логопедичний порадник”

Детальніше