Постійно розмовляйте з дитиною. Живе спілкування сприяє формування в дитини розуміння мовлення оточуючих. Розповідайте щось дитині, питайте, ведіть діалог. Запитання спонукає дитину до винекнення думки, а , отже, винекнення мовлення. Слова вимовляйте не поспішаючи, щоб мова була розбірливою. Учіть дитину слухати та виконувати вправи : «Повтори зі мною», «Послухай та скажи , як я». Завжди…
У своїй повсякденній роботі ми займаємось розвитком у дітей всіх основних аспектів мовлеленя: звуковимови, словникового запасу, граматичної будови, зв’язного мовлення. Для багатьох дітей з фонетико – фонематичним, загальним недорозвитком мовлення, притаманні труднощі у засвоєнні нових слів. Це відображається не тільки в більш піздніх термінах появи слів у мовленні дитини та незначній кількості, так і труднощі…
З першого вересня 2020 року в нашому дошкільному закладі функціонує 11 груп, з яких дві логопедичні групи для дітей з загальним недорозвитком мовлення, одна група для дітей з порушенням психічного розвитку, три інклюзивні групи. Зарахування в групу проводиться за висновками ІРЦ № 2 міста Житомира. Навчально-розвиткова робота здійснюється відповідно до програм: ✧ «Віконечко»…
якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років або словник налічує не більше 10 слів; коли дитина в 4 роки не вимовляє або неправильно вимовляє звуки; коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається); якщо дитина не запам’ятовує віршики, не може переказати казку, порушує структуру слів. Що необхідно знати про групи для дітей з вадами мовлення при дошкільних закладах: 1. Групи для дітей з…
Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини. До 7 років в дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі: малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі звуки рідної мови, говорити досить гучно в помірному темпі; дитина повинна володіти звуковим аналізом слова та чітко…